Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S

S.O.S = " Save Our Souls " = "Pelasta Meidän Sielumme" !

1 Moos 4:26  "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"


 Psalmi 20:1  "Kuulkoon Herra sinua hädän päivänä, varjelkoon sinua Jaakobin Jumalan nimi."


 Room 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu". !

Gal:3:22" Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Kristukseen niille, jotka uskovat.
3:23 Mutta ennenkuin usko tuli, vartioitiin meitä lain alle suljettuina uskoa varten, joka oli vastedes ilmestyvä.
3:24 Niinmuodoin on laista tullut meille kasvattaja Kristukseen, että me uskosta vanhurskaiksi tulisimme.
3:25 Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia.
3:26 Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa
."

https://biblehub.com/lexicon/galatians/3-24.htm

 

..." LAISTA ON TULLUT MEILLE KASVATTAJA KRISTUKSEEN, ETTÄ ME USKOSTA VANHURSKAIKSI TULISIMME."....
... JA JOKAINEN JOKA USKOSSA HUUTAA AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ,  HÄNEN SIELUNSA PELASTUU...   :)

UUSI TESTAMENTTI kertoo meille:

 Joh. 3: 17 "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi." !


 Ja JEESUS itse vakuuttaa:
Joh 12:47 " En minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman." !


Ps. Music ;)

 https://www.youtube.com/watch?v=cvChjHcABPA


Mietittäväksi: " ABBA "  = Iskä, Faija...

Jeesus sanoo näin:
Matt 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
11:26 Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
11:27 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.


 Joh 14:13 " ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen."


 Matt 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
11:26 Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
11:27 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.


 Mark. 14:36 " ja sanoi: "Abba, Isä, kaikki on mahdollista sinulle; ota pois minulta tämä malja. Mutta ei, mitä minä tahdon, vaan mitä sinä!"


 Gal 4:6 Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"

Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


 Abbá = "Father," also used as the term of tender endearment by a beloved child - i.e. in an affectionate, dependent relationship with their father; "daddy," "papa." =
"Isä", käytetään myös termiä lempeänä hellyydenosoituksena   rakas lapsi - eli hellä, sukulaisuussuhteessa isäänsä; "isi", "papa".

https://biblehub.com/greek/5.htm